Warning: file_put_contents(): Only 0 of 7758 bytes written, possibly out of free disk space in /home/bmh/public_html/470.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 349

Warning: mkdir(): Disk quota exceeded in /home/bmh/public_html/470.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 504
Sprzedaż domen przez internet

Wybór odpowiedniej domeny

Pierwszym krokiem jaki powinniśmy zrobić w marketingu internetowym , to wybrać odpowiednią domenę. Dobrze wybrana domena działa na korzyść naszej firmy, oraz jest skutecznym, co ważne darmowym narzędziem promocji.

Domena jest krótką ale i w pełni samodzielną reklamą internetową, która tworzy niezmiernie ważne pierwsze wrażenie i opinie o danej stronie www. Każdy właściciel firmy dba o to aby pierwsze wrażenie jego firmy, czy to w realu czy w świecie wirtualnym, było dobrym i zachęcającym wrażeniem do współpracy. Zajmuje się linkami, pozycjonowaniem, dobrą domeną itp. Dlatego wybór domeny powinien być dokładnie przemyślany i przeanalizowany, aby został dobrany jak najlepiej.

Domenę zawsze trzeba zarejestrować i to na początku, nawet jeśli stworzenie danego serwisu nie jest jeszcze planowane. Dlaczego? Otóż dlatego, że dobrze jest mieć już pewnik na przyszłość, bo może zdarzyć się tak, że kiedy będziemy już zdecydowani na jakąś ciekawą nazwę, będzie ona  już zajęta. Do zarejestrowania domeny potrzebna nam będzie decyzja, czy ma to być domena globalna( „com”), czy krajowa („pl”). Warto mieć wcześniej własną domenę, zarejestrowaną później zawieszoną, nawet ze stroną w trakcie budowy, bo już wówczas jest ona rozpoznawana przez wyszukiwarki, a tym samym łatwiej ją pozycjonować. W związku z tym, można stwierdzić, że większą wartość mają domeny starsze. Jeśli nasza firma jest polską firmą, lepiej wybrać domenę krajową. Jeśli będziemy chcieli prowadzić interesy za granicą domena taka również jest wartościowa, z tego względu, że dzięki niej od razu widać lokalizację naszej firmy, kraj pochodzenia.